Fatta pressen...

Nu är det plötsligt massor av bloggläsare som vet att jag tänkte ta tag i det där med Irmas sömn. Nu finns ingen väg ut. Det måste vara bra.

Jag tänkte köpa en uppsättning lakan till henne senare idag. Så kan vi städa hennes rum och bädda fint och göra mysigt i morgon. Kanske en nattlampa också. Lova har finaste blomslingan - en sån skulle sitta som en smäck hos Irma också. Och jag fattar att den här inredningsnojan som uppstod nu är mer för mig att hålla mig i än för Irmas skull.

Kommentarer
Postat av: Livet runt 30...5

Det är bra med press. Ungefär som att börja banta en vecka innan man ska i baddräkten;-)

2011-01-05 @ 16:05:32
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com
Postat av: Livet runt 30...5

Cattis, en liten tanke ang nattlampa - vi tog bort den från Hugos rum och valde att ha dörren öppen mot hallen där en lampa får lysa under natten. Detta för att det inte ska vara ljust i rummet och han kan ligga och fokusera på leksaker eller att ljuset kastar långa skuggor. Bara ett förslag om ni känner att det inte funkar som ni tänkt er.

2011-01-05 @ 17:09:30
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com
Postat av: Cattis

Tack för tipset! Vi har tre katter som tassar runt i huset så jag tror att det ändå får bli en nattlampa i rummet - annars trippar de in i rummet och lägger sig i sängen. Eller så kanske hon fixar att ha det helt släckt.



Och press är bra. Annars händer inget.

2011-01-05 @ 17:18:45
URL: http://dennadagenmittlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0