Ljuva helg...

...men det känns som om någon kortat ner den här helgen med en dag eller så. Eller?

Kanske har något att göra med att Irma och jag samsov lite middag ett par timmar nu i eftermiddag. Ljuvligt skönt men det kortar helt klart ner dagen en aning.

Snart gör vi svamprisotto till middag och ett nytt försök med äggtoddyefterätt à la veckans vinnare av Halv åtta hos mig. Igår gjorde vi första försöket som var klart lovande men med för mycket konjak för min smak. Men man är ju inte den som ger upp, så ny omgång i dag alltså. Slit och släp.


Kommentarer
Postat av: Livet runt 30...5

En lovande start inför den nya veckan...jag kanske borde prova jag med.

2011-01-24 @ 13:35:45
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0