Och det blev kväll den första dagen...

Jag gav Rickard kokboken Halvåtta hos mig i julklapp och beställde helt sonika en rätt ur den till middag ikväll. Tog en som verkade relativt enkel men i verkligheten så hackade han och stekte och skar och måttade halva kvällen. Men ah vad gott det blev. Så jäkla asgott. Måttligheten med mat som började så fint tidigare idag gick inte så bra ikväll. Vi knäckte en flaska vin också. Ajajaj.
Vilket gör att jag inleder starkt ikväll med att vara trött. Igen.

Kommentarer
Postat av: Livet runt 30...5

Vinproblematiken känns igen. Nu kör jag vitt i en vecka. Mest för kaloriernas skull:-)

2011-01-05 @ 12:20:27
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0