Planen för året tar form

OK. Mina planer för 2011 börjar arta sig. Såhär långt har jag kommit nu:


1 - Bli mindre trött (redan avhandlat nedan).

2 - Bli mindre (också avhandlat nedan).

3 - Bli en hejare på att fotografera.

4 - Om #3 inte funkar – bli en hejare på att redigera foton i photoshop så att #3 framgångsrikt kan fejkas.

5 - Bli en bättre mamma (Notera hur mitt föräldraskap bara kvalar in på plats nummer fem. Det kan man tolka som att jag antingen redan är en så bra mamma så att det inte behöver ha högre prio, eller att jag är en så usel mamma att jag inte prioriterar det över mitt eget välmående. Jag väljer den första välvilligare tolkningen. Att tolka saker mer välvilligt är för övrigt en av mina andra föresatser i år. Det har redan gjort underverk.)

6 – Se till att ha lite mer ordning och struktur på jobbet. 


På något vis tänker jag mig att 2-6 kommer lösa sig nästan av sig själva, bara jag fixar #1. Känns högst rimligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0