Trettondagstelefonkonferens

Vi må ha röd dag här idag, men det bryr sig inte mina amerikanska chefer om ("What do you mean red day? What do you mean Thirteenday?). Så här sitter jag i tvåtimmars telefonkonferens för att prata utfall och prognoser. Jippi.

En bra sak är att jag får nöjet att utnyttja vårt lilla hemmakontor.  En annan bra sak är att Rickard just kom upp med ett glas rött vin (Ok, jag vet att jag skrev att jag inte skulle dricka vin varenda dag, men idag är det ju HELG. Ju.). Så borde alla de här telefonmötena gå till.


Kommentarer
Postat av: Livet runt 30...5

Telefonkonferenser blir mycket roligare med lite vin som bisittare. Fast själv kör jag vita veckan, med en sjuhelsikes huvudvärk i abstinensens tecken.

2011-01-06 @ 19:58:48
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0