OK

Tänk jag tyckte det gick helt bra att vara själv hemma med alla barnen. Alla var glada, vi hade klassisk tisdagsmys (det vet väl alla att man ska ha?) och allt var lugnt och fint. Irma somnade så fint vid 20.30, minst en timme tidigare än de maratonkvällar hon sportat senaste tiden.

Varför lär man sig aldrig att inte ropa hej? Jag bara, hej hej!

21.03 pip gallskriker Irma från sovrummet och när jag kommer in i sovrummet ligger hon i en pöl jättespya. Jippi. Jag bara, hej hej!

För övrigt skröt jag här nedan häromdagen om hur jag inte var ett dugg sugen på mackor eller socker längre. FEL! Nu är jag SJUKT sugen på en fetestor sockerbulle med vaniljkräm i. Och efteråt (ja efteråt) vill jag ha ett par tre tunnbrödrullar med massor av smör och ost.




Kommentarer
Postat av: Livet runt 30...5

I knew it! Inte dieten för mig som är besatt av tanken på bröd redan innan. Hoppas Irma kryar på sig fort.

2011-05-04 @ 13:02:39
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com
Postat av: Cattis

Ha ha klart du hakar på när jag skriver så :-) Till dietens förslag var det första gången på typ 6 veckor som jag kände så och då har jag under tiden gått ner 4.5 kg. Gott så!

2011-05-04 @ 16:51:21
URL: http://dennadagenmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0