Söndag gör jag ingenting

Vi åt brunch på Clarion vid Slussen idag. Förutom att de hade en helt hysterisk frukostvärdinna som litegrann missuppfattat det där med service så var det helt klart att rekommendera. Irma var nog den som njöt mest när jag tänker efter . hennes tallrik dignade av äggröra, korv, skinka och pannkaka med sylt&grädde. Två gurkskivor också.

Finns det något bättre än när barn äter? Det måste vara någon primitiv instinkt som gör att man mår lite bättre som förälder när barnen äter med god aptit och sover. Inte samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Livet runt 30...5

I hear you! Mina killar är snåla på kosten (INTE mina gener) så att jag nästintill blir galen och trugar så att det står härliga till. Inte en angenäm uppgift.

2011-02-07 @ 13:03:18
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0