Genombrott

Fick just godkänt på en jätteviktig grej på jobbet. Herregud vad skönt! Minst tre ton bly som lyfts från mina axlar.

Och så har jag haft en supertrevlig kväll med bästa vännen Sofia. Grym lyxmiddag på Sjögräs följt av ett par öl på en bar i närheten och massor av jättebra prat om sånt man inte pratar om med vem som helst.
Plus att Irma sover över nere i källaren hos storasystrarna Karolina och Fredrika ikväll (mina sköna bonusungar).
Allt detta i kombination med att det är min tur att ha sovmorgon i morgon gör att livet känns minst sagt lätt att leva.

Kommentarer
Postat av: Cattis

En sak som verkligen verkligen retar mig är att blogg.se inte gör nya stycken när jag gör det. Helt plötsligt när jag publicerar sitter hela texten ihop och om någon läser så tror ni såklart att jag inte kan formattera. Grymt frustrerande och rimmar illa med min självbild.

2011-01-05 @ 23:07:54
URL: http://dennadagenmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0