Förutom att jag är modig (och snygg)

så har jag nog egentligen världens bästa liv. Med världens bästa Rickard och världens bästa Irma och världens bästa Lova och världens bästa coola bonusungar. Tre stycken dessutom, snacka bonus. Bästa Karro och Freddie och David.

Bra jobb. Fint hus. Frisk. Har jag nämnt att jag har snygg frisyr?

Ibland blir jag på riktigt rädd för att mitt liv är så bra. Det känns som att något måste gå fel när man har det så bra.

Bäst att passa på att njuta då antar jag :-)

Kommentarer
Postat av: Livet runt 30...5

Njut! Och varför ska vi tycka att det är så förbjudet att vara nöjda över det vi har? Känner vi på något sätt att vi förhäver oss här i Jantes Sverige? Kram K

2011-02-02 @ 15:08:43
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0